مصاحبه آرشیو خبر ها
هرنانس: " از بودن در باشگاه یوونتوس افتخار می کنم. می خواهم ترکوارتیستای آلگری باشم."

هرنانس: " از بودن در باشگاه یوونتوس افتخار می کنم. می خواهم ترکوارتیستای آلگری باشم."

هرنانس هافبک تازه وارد یوونتوس در اکانت شخصی خود در اینستاگرام اذعان کرد از این که از باشگاه اینتر به بانوی پیر ملحق شده است افتخار می کند.

بازیساز برزیلی دیروز در ساعات پایانی نقل و انتقالات با قراردادی به ارزش 11 میلیون یورو به همراه 2 میلیون یورو پاداش ها به بیانکونری ملحق شد.

هرنانس در اکانت شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

" حضور در پیراهن جدید مایه ی مباهات و افتخار من است، انگیزه ی فوق العاده ای برای انجام بهترین بازی ها در تجربه ی باشگاهی جدیدم دارم. بسیار خوشحالم که به باشگاهی بزرگ و به یکی از زیباترین و مهم ترین شهرهای ایتالیا منتقل شدم، همچنن ملحق شدن به مردمانی بزرگ و حرفه ای و یکی از بزرگ ترین باشگاه های ایتالیا و جهان."

همچنین، هرنانس در مصاحبه ای با وب سایت رسمی یوونتوس انجام داده، ادعا کرده است او می تواند همان ترکوارتیستایی باشد که آلگری به دنبال آن است.

" در پست های مختلفی بازی کرده ام، اما حالا تصمیم گرفته ام که در پست ترکوارتیستا ایفای نقش کنم، جایی که انتظار دارم در تیم جدیدم بازی کنم."

" پس این که در پست های مختلفی بازی کرده ام، فکر می کنم ترکوارتیستا پستی است که با خصوصیات من به خوبی مطابقت دارد و این بدین معنی است که به هدف خود نزدیک تر شده ام."

بازیکن سابق لاتزیو اعتراف کرده است حضور بازیکنان هموطنش در تورین به او کمک خواهد کرد تا با شرایط این شهر به خوبی وفق پیدا کند.

" نتو را خیلی خوب می شناسم، در تیم ملی بزریل در کنار همدیگر بازی کردیم. همچنین،با الکس ساندرو آشنایی دارم و پیش از این در مقابل روبینیو بازی کرده ام."

" خیلی خوب است که آن ها در اینجا کنار من حضور دارند، به خاطر اینکه آن ها می توانند به من کمک کنند تا به سادگی با شرایط جدید خودم را وفق دهم. در روزهای آینده با آن ها بیش تر صحبت خواهم کرد."

" خیلی خوشحالم از این که در اینجا حضور دارم، انتظارات فوق العاده ای در مورد چیزهایی که می خواهم با این پیراهن به آن برسم دارم. امیدورم بهترین نمایش را برای خودم، هم تیمی هایم و باشگاه را با این پیراهن داشته باشم."

" چیزی که من را به یوونتوس علاقه مند کرده است بزرگی این باشگاه و این حقیقت است که آن ها هر سال تیم برنده هستند. می خواهم ستون مهمی در ترکیب تیم باشم و به یووه کمک کنم تا فاتح جام های بیش تری شود."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: